Copyright© All Rights Reserved akubukannovelis.blogspot.com

23 Feb 2012

thanks you so much

Bismillahirohmanirohim...

salam jumaat korang..assalamualikum.. sihat ke? harap-harap korang sihat la ye.. insyaAllah..


thanks you so much.. yang tu sebenarnya zati nak ucapkan.. sebab zati baca balik BBJM dekat P2U tadi.. banyak komen-komen yang membina.. tocei..tocei..

zati terharu sangat-sangat.. yang dekat FB pun.. thanks a lot ye dear..

ada yang cakap Yaya tu memang ada ke watak macam tu? dan jawapannya adalah..

yup ada.. tak percaya? syukur la tak pernah jumpa orang macam ni.. zati tulis ni berdasarkan kisah realiti yang terjadi sekeliling.. erm.. betul.. zati tulis nie bukan sebab nak mengaibkan sesiapa tetapi ni la realiti dunia, manusia sanggup buat apa sahaja untuk dapatkan apa yang mereka inginkan.. jadi sila la berhati-hati.

eeeii..zati punya ayat macam syok sendiri saja.

yeke? kalau macam tu sorry la k.. tp tu je yg  zati rasa okey.. xpew la..

thanks tau! zati dah edit balik semua tu dan pendek zati dah panjangkan, yang tergantung tu zati dah penuhkan.. yang salah tu zati dah betulkan..

lambat lagi ke zati??

tak tau la.. sebab zati kerja so payah sikit la nak buat cepat-cepat... InsyaAllah kalau ada kesempatan zati akan siapkan cepat-cepat untuk penilaian penuh. tapi tak tau la di terima ke tak.. tapi jgn berharap sangat tau..

bye..bye.. salam jumaat ye.. lebiu.. hehe

No comments:

Post a comment