Copyright© All Rights Reserved akubukannovelis.blogspot.com

9 Feb 2012

hai and assalamualaikum

assalamualaikum.. sihat ke?? hehehe.. 1st sekali zati nak cakap ini la blog zati yg betul2 punya ok? blog sebelum ni dah terdelete.. biasa la gatal tangan..hehee..so.. PENYELAMAT CINTA yang zati tulis sebelum ni zati akan sambung balik.. cumanya PC tu dah hilang la draft dy..huhu.. makanya.. zati kena taip balik.. sob..sob.. tp xpew sebab zati masih simpan sinopsis dia lagi.. ada banyak lagi cerita yang zati nak masukkan.. cerpen pun ada antaranya akulah puterimu.. hanya untuk emak..

macam-macam lagi la.. jadi..selamat datang ke dunia imaginasi zati mohd... hope korang semua hepi and kalau ada kritikan or tambahan sila bagitahu ye.. don't worry zati tak kan marah pun.. sebab saya kan comel (sila tutup mata) haha

dekat sini zati akan masukkan sinopsis penyelamat cinta.. sedih auw..draft dia hilang..

Dia..

Dia lelaki yang pemalu, bila jalan tak pandang perempuan.. tapi dia suka bercakap bukan dengan aku tapi bila ada aktiviti ceramah atau talk.. dia bukan anak orang kaya, dia  anak orang biasa. Bila malam dia akan kerja part time..

Aku..

Seorang gadis yang tak tahu malu. Bila berjalan mesti rasa nak cuci mata. Tapi aku suka mengganggu orang, terutamanya mamat pemalu dekat atas ni. Selalu jumpa dia bila pergi 7-e. kadang-kadang aku suka kibas rambut aku yang merah ni dekat depan dia.
Tapi itu dulu.. sekarang tak lagi..

Dia..

Bukan lagi lelaki pemalu macam dulu, dia kini sudah berjaya. Sudah menjawat jawatan yang begitu menarik minat gadis yang suka lelaki kaya. Tapi pangkat dia bukan CEO atau COO..  dia kini suka kan gadis yang dulu dia suka, cintanya tak pernah berubah untuk Umairah.
Aku..

Aku kini bukan macam dulu. Aku dah tutup rambut aku yang cantik ni. . menjaga adab dan sopan. Bukan lagi gila-gila macam dulu. Aku pun sekarang semakin berjaya dalam kerjaya..

“Tak sangka jumpa awak balik Afiq” aku tersenyum menadangnya. Jelas perubahan personality yang ketara. –Adlin-

“Tak sangka awak dah berubah macam ni Lin..” Afiq tersenyum di sebalik rayban yang di pakainya.  –Afiq-

“Saya tak mungkin untuk awak! Saya tak pernah cintakan awak.” Umaira tertunduk. –Umaira-

siapa yang pernah baca dekat blog zati dulu mungkin still ingat jalan cerita dia.. kalau yang pernah baca takpe.. zati akan masukkan balik.. cuma maybe jalan cerita du berbeza sikit kut dgn yg sebelum ni.. 
ok bye..bye..

No comments:

Post a Comment